Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest "Sell House" Robert Zawisza-Blachnicki
Częstochowa, ul. Jasnogórska, nr 57, lok. 12, 42-217
W sprawie ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: zawiszablachnickir@gmail.com lub tradycyjnej na adres naszej siedziby.
Cele i podstawy prawne przetwarzania.
Będziemy przetwarzać Pana/Pani dane:
- w celach kontaktowych na podstawie udzielonej zgody (przepisy RODO);
- w celu wykonania przyjętego zlecenia zgodnie z sztuką i właściwym jej przeznaczeniem zgodnie z zawartą umową i Kodeksem Cywilnym;
- w celu pozyskania podstawowych informacji i danych niezbędnych do wykonania usługi zgodnie z art. 180 Ustawy o z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami;
- w celu prawnego sformalizowania współpracy pomiędzy Administratorem, a Zamawiającym usługę zgodnie z art. 180 Ustawy o z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami;
- w celach rozliczeniowych, aby wystawić dokument księgowy zgodnie z Ustawą o Vat, Ordynacją Podatkową i innymi przepisami podatkowymi;
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby ich wykazania;
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu zgodnie z przepisami RODO;
Będziemy przechowywać Pana/Pani dane przez okres: Pana/Pani dane osobowe wynikające z zawarcia umowy będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia z umowy nie dłużej jednak niż 5 lat. Do czasu realizacji celu na jaki zostały pobrane. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody możemy przetwarzać do czasu wycofania tej zgody lub jeśli dane te się zdezaktualizowały.
3. Odbiorcy danych.
Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazywane:
- naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy, podmiotom zaangażowanym w proces realizacji projektu, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, lub innym.
- naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom księgowym, prawniczym, informatycznym, agencjom marketingowym, windykacyjnym, z którymi zawarliśmy Umowy Powierzenia, aby dane były w odpowiedni sposób chronione.
4. Monitoring: Nasza firma nie stosuje monitoringu.
5. Pan/Pani prawa wynikające z RODO:
- w dowolnym momencie, zażądać dostępu do przetwarzanych danych osobowych,
- poprawić błędne dane osobowe,
- zażądać, aby administrator przerwał przetwarzanie i usunął dane osobowe,
- zażądać, aby przetwarzanie danych osobowych zostało ograniczone,
- skorzystać z prawa do przenoszenia danych,
- wycofać zgodę na określone przetwarzanie (w przypadku udzielenia takiej zgody)
- sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych.
- W każdej chwili jest pan/Pani uprawniony/a do złożenia skargi do właściwego organu nadzoru, jeśli dane osobowe zostały przetworzone z naruszeniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych.
6. Administrator przetwarza dane wyłącznie zgodnie z prawem w taki sposób, aby nie doszło do naruszenia podstawowych praw osoby, której dane dotyczą. Przetwarzanie danych w naszej placówce zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniona będzie co najmniej jedna z poniższych podstaw prawnych:
- osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę na przetwarzanie w jednym lub większej licznie określonych celów;
- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy;
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego lub umowy międzynarodowej;
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu administratora.
8. Nie wysyłamy danych do Państw Trzecich.
9. Wdrożyliśmy środki techniczne i organizacyjne w naszej firmie, aby dane były chronione na najwyższym poziomie.
Pliki cookies
Pliki cookies to w szczególności pliki tekstowe zawierające dane informatyczne. Są przechowywane na urządzeniach końcowych użytkownika i wykorzystywane przy przeglądaniu stron internetowych. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego wykorzystywane są pliki cookies?
Pliki cookies pozwalają dostosować witrynę internetową do preferencji użytkownika poprzez określenie urządzenia dostępowego i zapamiętywanie wcześniej wybranych opcji wyświetlania strony. Wykorzystywane są także do opracowywania anonimowych statystyk, które służą do optymalizowania treści serwisu.
Pliki cookies a dane osobowe
Przy użyciu plików cookies mogą być zbierane dane osobowe, które mogą być wykorzystane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Ponadto tak zebrane dane są zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia do nich dostęp osobom nieuprawnionym.
W serwisie mogą być wykorzystywane następujące pliki cookies
- Analityczne - wykorzystywane do opracowywania anonimowych statystyk korzystania z serwisu.
- Funkcjonalne - wymagane do prawidłowego działania strony i przechowywania informacji dotyczących sesji użytkownika. Są związane z obsługą i przeglądaniem strony.
- Reklamowe - wykorzystywane do wyświetlania reklam i personalizowania ich treści i ofert pod użytkownika.
- Związane z social media - wykorzystywane do obsługi funkcji wynikających z integracji z portalami społecznościowymi takimi jak Facebook, Google +, Twitter itp.
Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.